سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با خرد است که آدمیان به ستیغ دانش [امام علی علیه السلام]
سرویس بین الملل ـ "المحیط" به نقل از روزنامه های عبری چاپ رژیم صهیونیستی نوشت : هنگ پلیس زنان به دستور فرماندهی کل ارتش این رژیم ماموریت یافته تا مانع از رسیدن کاروان امدادرسانی لبنان موسوم به "کاروان مریم" شود.

به گزارش "تابناک"، قرار است این کاروان از بندر طرابلس لبنان عازم غزه شود و در چند روز آینده به سواحل غزه رسیده و مستقیما کار امداد رسانی به مردم غزه را آغاز کند.

"المحیط" تعداد افراد هنگ زنان را صدها نفر اعلام کرد و افزود : در کاروان مریم ده ها راهبه مسیحی از کشورهای مختلف از جمله آمریکا حاضر بوده و اسرائیل با مشکل طراحی عملیات احتمالی علیه این کاروان مواجه شده است زیرا حمله به این کاروان واکنش بسیار تندتری خواهد داشت و به محکومیت تل آویو از سوی چهره های مذهبی سراسر جهان منجر خواهد شد.

کاروان "ناجی العلی " نیز از بندر طرابلس آماده حرکت و پیوستن به " مریم " است و این موضوع کار را بسیار سخت کرده است.
نوشته شده توسط عزراییل 89/4/2:: 9:5 صبح     |     () نظر

دبیرکل بانک مرکزی در مراسم رونمایی اسکناس‌‌های 10هزار تومانی خبر داد که این اسکناس از فردا به بازار وارد می‌شود.

به گزارش خبرنگار پارسینه، اسکناس 10هزار تومانی امروز در حالی در تهران رونمایی شد که اشتباهی فاحش در شعر معروف سعدی بر پشت آن خود نمایی می‌کرد.
ادامه مطلب...

کلمات کلیدی: اسکناس جدید، سعدی، اشتباه

نوشته شده توسط عزراییل 89/4/2:: 9:3 صبح     |     () نظر

نورالله حیدری، علی کریمی فیروزجایی، فرهاد بشیری، طیبه صفایی، لاله افتخاری، فاطمه آجرلو، اسدالله عباسی، قدرت الله حسینی، علیرضا سلیمی، ضیاءالله ملک الله اعزازی و مرتضی آقا تهرانی از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس استعفا دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، یازده نفر از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات طی نامه ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در اعتراض به عملکرد عباسپور رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و سوء استفاده از جایگاه ریاست کمیسیون عنوان کردند که تا اطلاع ثانوی در کمیسیون آموزش و تحقیقات حضور نخواهند یافت.

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط عزراییل 89/4/1:: 9:11 عصر     |     () نظر

به گزارش جهان دانشجویان برخی دانشگاه های کشور که تعداد آنها در  تجمع به حدود  هزار نفر می‌رسید صبح روز سه شنبه در مقابل مجلس شورای اسلامی گرد هم آمدند تا به طرحی اعتراض کنند که نمایندگان روز یکشنبه به آن رای مثبت داده بودند. 

 
حاشیه های این مراسم را بخوانید:

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط عزراییل 89/4/1:: 9:8 عصر     |     () نظر