سفارش تبلیغ
صبا ویژن
توکّل، دژ حکمت است . [امام علی علیه السلام]

ایران در فهرست شبکه های تلویزیونی پوشش دهنده جام جهانی

ایسنا: رقابت‌های جام جهانی کمتر از 69 روز دیگر آغاز می شود و تب آن جهان را در بر خواهد گرفت.

بنابراین گزارش جام جهانی با بینندگان میلیاردی اش امواج تلویزیونی را تسخیر خواهند کرد. به همین خاطر فیفا از ماه‌ها پیش برای پخش مستقیم این رقابتها و فروش رایت تلویزیونی جام جهانی کارهای لازم را به خوبی انجام داده و اسپانسرینگ و جذب آگهی های تجاری مدت هاست که به پایان رسیده است. اما خبری که این روزها توجه ها را به خود جلب کرده است امضای قرارداد یک میلیارد دلاری فروش حق پخش این رقابتهاست.
ادامه مطلب...

نوشته شده توسط عزراییل 89/2/31:: 10:31 صبح     |     () نظر

گروه اینترنتی گوگل روز پنج شنبه اعلام کرد با استفاده از یک فناوری جدید می توان در آینده ای نه چندان دور بتوان با تلویزیون وارد شبکه اینترنت شد.

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط عزراییل 89/2/31:: 10:15 صبح     |     () نظر

خانواده خسروشاهی که همان مالکان سابق شرکتهای مینو و الوند در زمان شاه هستند هم اکنون در کانادا اقامت دارند.آقای حسن خسروشاهی در سال 2004 در میان ثروتمندان کانادئی در رده 64 قرار گرفت و به احتمال قوی ثروتمندترین فرد ایرانی ساکن کاناداست. این نوشته تحقیقی در گذشته و حال این خانواده است.
ادامه مطلب...

نوشته شده توسط عزراییل 89/2/30:: 4:5 عصر     |     () نظر

حبیب محبیان

اخباری درباره ی ورود حبیب به ایران منتشر شده که حبیب برای گرفتن مجوز آلبوم و کنسرت از ارشاد اقدام کرده و  در ضمن این خبر از طرف سخنگوی ارشاد تایید شده است.

ادامه مطلب...

نوشته شده توسط عزراییل 89/2/30:: 1:35 عصر     |     () نظر

مادران 3 آمریکایی

مادران سه کوهنورد متهم به جاسوسی در ایران شب چهارشنبه با پرواز هوایی امارات و از طریق دبی وارد تهران شدند .

"سارا شورد " ، " جاش فتال" و " شان باور " سه آمریکایی هستند که حدود 9 ماه قبل از طریق مرز عراق به صورت غیرقانونی وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شدند.

سه زن آمریکایی دیشب با پرواز امارات از دبی به فرودگاه امام خمینی (ره) تهران وارد شدند در حالی که گروه زیادی از تصویربرداران و عکاسان داخلی و خبرگزاریهای خارجی منتظر آنان بودند.

سفیر سوییس در تهران به عنوان حافظ منافع ایالات متحده در ایران به فرودگاه بین المللی امام خمینی رفته و از مادران سه متهم زندانی آمریکایی در ایران استقبال کرد و آنها را با اتومبیل خود به محل اقامتشان برد .

گمان می رود در طول دوره اقامت این سه مادر آمریکایی در تهران این افراد در سفارت سوییس در تهران اقامت کنند ، هر چند که محل اقامت این سه مادر آمریکایی اعلام نشده است .
ادامه مطلب...

نوشته شده توسط عزراییل 89/2/30:: 1:26 عصر     |     () نظر

   1   2      >